
Mechanizm różnicowy tylnej blokady

Producent: Mudster |
UWAGA: Nowa wersja z komponentami wykonanymi z podwyższonym poziomem tolerancji!
Automatyczna blokada mechanizmu różnicowego dla Renault / Dacia Duster 4x4
Różnica naprężeń wynosi 3 kg / m, a 5% momentu obrotowego koła napędowego, poprawia te osiągi w sytuacjach różnicowego pola o niskim współczynniku przyczepności.
Jak to działa:
Blokada mechanizmu różnicowego automatycznie rozdziela moment obrotowy między koła napędowe, optymalny moment obrotowy z tyłu jest proporcjonalny do wzrostu pochodzącego z silnika.
Koło blokady maksymalnej o najniższej przyczepności wynosi 70-80%, więc nigdy nie dochodzi do całkowitej blokady.
Interakcja z układem kontroli trakcji i elektronicznym układem stabilności (ASR):
Mechanizm różnicowy automatycznego blokowania jest transparentny dla kontroli trakcji i stabilności, więc system nie będzie w żaden sposób zakłócał działania tych układów, a jedynie pomoże w optymalnym przenoszeniu momentu obrotowego na koła.
Dzięki zastosowaniu automatycznej blokady mechanizmu różnicowego system kontroli trakcji jest aktywowany wolniej i mniej, ponieważ mechanizm różnicowy zostanie uruchomiony znacznie wcześniej. Nie wpłynie to również na kontrolę stabilności pojazdu, ponieważ nie jest to stały blok różnicowy.
Dodaj opinię, dzięki temu również i Ty otrzymasz wiarygodną informację o produkcie
